Sunday 17 July 2011

Ya Allah..

Ya Allah...tenangnya tatkala aku mendengarkan alunan zikir memujiMU ya Allah..
Hanya Engkau yang dapat membuatkan hati hamba-hambaMu ini tenang ya Allah..
Ya Allah...
Ya Allah...
Ya Allah...
Bangunkanlah aku disepertiga malam ini ya Allah..ingin aku sujud kepadaMu...ingin aku merayu-rayu..ingin aku meminta-minta kepadaMu ya Allah..
Ya Allah..Aku ingin mengalirkan air mataku ini keranaMu ya Allah...sungguh hatiku keras sekali untuk mengalirkan air mata ini ya Allah..lembutkanlah hatiku ini..berikanlah aku keikhlasan dalam beribadat..

Amin Ya Rabbal Alamin

0 comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts

Adakah anda yakin Imam Mahadi akan muncul dan turunnya Nabi Isa untuk memimpin umat Islam?

SuhaimiRosti Copyright © 2009 Template is Designed by Islamic Wallpers